Kan inte sova

Som vanligt. ÅÅH Jag blir så arg! vafan kan jag inte sova för?! Jävla ångest! usch!
hela min kropp skriker efter sömn, och de gör mitt huvud med. Men alla tankar och ångest vill inte lämna mig ifred.
De är så slitsamt så de nästan borde vara olagligt. Men ja, "Om ett år kommer detta att vara över". Fick de tipset att tänka så iallafall. Och de funkar säkert. men man ska nog säga de innan man får ångesten och rädslan.
och fråga inte vad de är jag är rädd för. För de kan jag inte förklara själv. Eller jo de kan jag, men de skulle ta en evighet att nämna allt. Sen en förklaring till de också. usch så lång tid.
Och ja, de finns förklaringar till allt jag har ångest över. de är de jag försöker att reda ut ju. de tar bara sin tid och tålamod.
Tid har jag. men tålamodet fattas jag. Verkligen..

Kommentarer
Postat av: Chris

Omg... min stora svaghet är kvinnor i nöd. Nu vill jag bara komma och rädda dig! :') Men seriöst... jag tycker verkligen det är underbart att se att tejer kan skriva om annat än skönhet, ytlighet, smink, kläder, mode, sex och party liksom. Det finns en mycket öppen sårbarhet här som du inte skäms för - precis som jag själv. Det är sådant som gör oss mänskliga... inte meningslöst skit som läskiga självupptagna inbillningsjuka diviga plastdockor som "Kissie" och liknande skriver om. Jag gillar din stil tjejen. Håll ut, så blir det säkert bättre med tiden. Det säger iaf alla till mig :') Hoppas du får en fin Jul :)

///C

2009-12-18 @ 11:58:02
URL: http://romulus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0