jag är så långt från perfekt som man kan bli

Ja, de är jag nog. Kom på de precis, de kom som en blixt.
Jag är fan inte perfekt någonstans. Allt jag har/är, är lite på snedden. Lite udda liksom. Och de är inte så att de är så charmigt fel att de blir rätt. Nej, de är sådär fel så att de blir... Feligare? Haha, fast jag är en jävel på att komma på ord;)
Men tillbaka till mig.
Fast om jag får säga de själv, så är jag ganska bra ändå. Vafan ska jag vara en ögonsten för? Jag menar, hur hade de sett ut om ni inte haft Caroline som ni kunde lägga ner massa tid på att snacka om? Och ja, jag är väldigt glad att jag har en så stor inverkan på era liv:)

Fast de var ju inte alls de jag ville komma fram till. Men jag tappade tråden helt.
I slutändan skulle jag iallafall komma fram till att,
 Fan jag är jävligt perfekt för att vara operfekt:)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Tjingeling, förstår du hur fin du blir på bild. Du har så fina drag. Hoppas du får ro i dina nätter..min m jobbar på, han har fått nya tbl...det tar ca 2 veckor innan resultat men nu efter 3 dgr verkar de ok, bättre sömn



Kramis

2009-12-12 @ 22:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0