Fullpackad dag

Ja, jag har inte haft tid att skriva idag. Har haft fullt upp heela dagen.
Först var jag på vårdcentralen och gjorde lite tester. Och som tur var visade allt perfekt. Jag är i perfekt skick:)
Sen gick jag hem(I snöstormen!), och tänkte ta en lite tupplur innan vi skulle iväg, men de gick inte.
Micke hade kört av vägen och vi var tvungna att åka tidigare med mormor och morfar. Så jag fick paniksminka mig och slänga på mig någon halvsnygg tröja.
Sen åkte vi inte till lilla kusinen som blev 18 år idag!! WOHO! Hon drack med mormor;) HAHAHA

Och nu sitter jag här och lyssnar på musik jätte högt. Bara jag och lillebror hemma så jag passar på:D
Fast egentligen ville jag ju ut och vara social. De får bli i morgon:)
Folk har blivir sånna jävla stugsittare! Jisses, beter sig som om de är 80 år gamla.

NU ska jag göra popcorn och sjunga HÖGT!!:D






Kommentarer
Postat av: angelica

HAHAH , dricka med mormor;)

2009-12-19 @ 16:09:20
Postat av: angelica

HAHAH , dricka med mormor;)

2009-12-19 @ 16:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0