Extrem skrivlust

ooh, nu sitter jag här och har sån skrivlust! haha, de pirrar i hela kroppen! Har inte haft sånt sug att få skriva på hur länge som helst!
De känns underbart!

Fast enda problemet.. Jag vet inte var jag ska börja! haha, och vilket problem liksom!
Jag har alltid, ALLTID älskat att skriva. De var därför jag startade denna bloggen. De var absolut bara för mig och mina nära.
Nu vet jag ju att de är fler än bara mina nära som läser de(Fast ingen kommenterar!?). De är verkligen kul att jag har XXX läsare. Fast jag förstår verkligen inte varför.

-Jag är ingen bimbo med stora bröst, (och vill inte ha heller.)
-Jag skriver inte saker för att provosera (så att jag blir känd och hatad).
-Jag lägger nästan aldrig upp bilder på mig själv eller mina kläder.
 
Fast jag är ju blond, oftast;) Dock lite sugen på att bli brunett igen, de får vänta tills jag har råd. 

Och jag har gjort något VÄLDIGT busigt precis, men jag kommer inte att berätta vad de är !;) hihi

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

kushdfids

2009-12-03 @ 00:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0