Dag 4

Idag... Har jag syndat. Rökade två tre bloss innan i morse:( Hade jätte ångest och jag tänkte mig inte alls för. Men de var sjukt äckligt kan jag ju erkänna. De smakade som de allra första ciggaretterna man rökade när man började. När man gick ut och tjuvrökade med dendär äldre kompisen man precis träffat på nya skolan.

Fruktansvärt äckligt, förstår inte varför man fortsatte ändå. Tänk om man hade varit lika smart som man är nu, då. WOW Va skönt de hade varit:)

Över till något helt annat. Jag kan inte lägga upp bilder eller något alls. Sidan ser jätte konstig ut. Förstår inte vad som händer. Jag som var jätte sugen på att blogga sönder ikväll. FAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0