Dag 1

Okej, då börjar vi om från början. Och denna gången ska jag lyckas. De finns inget annat alternativ!
Jag ska sluta röka. Idag har jag inte rökt en enda cigg. De känns verkligen. Mina armar och mage krampar som fan. Hela kroppen bara skriker efter en cigg! hade de inte varit så att jag inte har några pengar hade jag förmodligen rökt för länge sen. Och mamma har inte lämnat några cigg idag, så de är bra. Eller ja, mitt huvud gillar de, inte min kropp:P

Har mest legat i sängen idag. För att dämpa röksuget. De funkar, men jag får ångest om jag ligger där förlänge, de är ju fan redan mörkt ute och jag har inte gjort ett skit. Men gör jag något nu som kommer de vara att röka. Usch, hahaha vilken grej alltså:P
Iallafall, jag tänkte skriva hur de går med att sluta röka.

Håll tummarna allihopa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0