Ballonghuvud

Vaknade kl 9 idag med ett mega huvud! Så jag somnade om.
Sen vaknade jag igen vid 12 och de var ännu värre. Så jag somnade om igen.
Nu vaknade jag för en timme sen och de är lite bättre.

Varför blir jag sjuk på nyår?! Är de såhär jag vill börja mitt nya år? Knappast va..
Känner för att fira mitt i säng med massa te och bara dra täcket över huvudet och vänta in de nya året.
men så blir de förmodligen inte. Ska ju ha fest.. Usch, jag känner verkligen inte för de. Vill bara släcka ner där nere och låtsas att jag inte är hemma när gästerna kommer. Men Anna sa att så kunde man minsann inte göra!
Jag skiter fullständigt i vad Anna tycker;)

Men iallafall, nu sitter jag här med min gröt och mitt te. Fick ett tips om att ta en dusch också för att de tar bort bakterierna? De har jag verkligen ingen lust till idag. Men de stämmer säkert.
Jag har en regel. Om de är något du verkligen inte vill, så borde du nog göra de..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0