ännu en sömnlös natt?

jaha, de ser ut som de minsann. jag är fruktansvärt trött men kan ändå inte sova. De brummar i bröstet, typ som de kan göra i hals/lunger när man är förkyld. Lite läskigt faktiskt. Fast jag skrämmer förmodligen bara upp mig själv..igen. Som alltid. Usch, detta är fan ett helvete. Jag hade tänkt att få rätt på dygnet igen men de blir svårt. Tänkte att om jag sov hos någon så skulle de vara lättare.. Men de blev de inte. De var precis samma. Kul att vandra runder mitt i natten liksom. Sen undrar jag varför jag inte kan ladda upp bilder och varför de ser helt fucked ut när jag skriver. Hmm

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tjingeling



Fina Carro, jag tror du skulle vara ibehov av sömninsar, så du fick ro på nätterna det är AO för att fungera, tycker även du är superduktig med rökande,citrusfrukter tar bort det värsta behov av rökbegäret...tänker på dig

2009-12-10 @ 07:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0