shit!

Jag har velat uppdatera hela dagen, men de har gått så fruktansvärt sakta! Fastnar hela tiden och jävlats med mig hela dagen. Men nu så funkar de som de ska igen:) hihi wo!

Nu har jag städat mitt rum lite, hittade inte de svarta säckarna (idag heller), så jag får väl rensa ut i morgon och se om jag kan tigga till mig lite påsar;) Glömde dammsuga också, moster marian med familj va här innan, så jag skyller på de:P Men i morgon måste jag göra de. Tror att allt damm håller på att förvandlas till levande ting snart. Illa.

Nu ska jag iallafall snart hoppa i säng, kanske kolla på en film först?.. Nej, jag orkar verkligen inte.

God natt och sov gott. Ska försöka uppdatera lite mer i morgon:) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0