Oj, jag är ju riktigt värdelös på att uppdatera!

Hoppas de blir ändring. hihi.

Nu har jag iallafall varit uppe ett tag. Ska gå ner och se vad de finns att äta. Sen ska jag storstäda mitt rum. De blir att slänga massa skit som ligger här undangömt, saker man inte använder. Jag är en sån jävla samlare, jag tänker alltid "men jag kommer kanske använda den någon gång". Vilket man väldigt sällan gör ändå. Så nu ska de slängas. Hitta de stora svarta sopsäckarna också, de har en förmåga att springa iväg och gömma sig i detta huset;)

Sen ikväll vill jag hitta en snygg design till min blogg. Är ganska trött på denna rosa jag har.  Jag är inte väldigt rosa av mig, oftast inte iallafall;)

puss



Jag vill ha tillbaks mitt mörka hår!


Kommentarer
Postat av: mamma

Du ,gör det då kram

2009-08-31 @ 13:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0