God kväll!

Idag har jag spenderat hela dagen i sängen med en bra bok. Fastnade direkt och kunde inte släppa den ifrån mig förrens någon timme sen. Ska snart tillbaka in i böckernas värld. Men jag kände att jag började bli lite smått galen av att stirra in i en bok så nu sitter jag och lyssnar på musik och dricker te:) Gottigott.

Funderar också på om man kanske skulle kolla på en film. Fick hem Ali och The hurricane idag. Två filmer om boxning. MUMS! Något som ni inte vet är att för ett tag sen var jag tillsammans med en som älskade MMA och olika fighting sporter, och enda sen dess har jag också fastnat helt:P Kan man kanske inte tro men så är de :)


Tillbaka till mitt te och musik:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0