Färdig läst

Nu har jag läst ut boken. De tog bara 2 dagar. För att den var JÄTTE  BRA! De är en bok skriven av Marilyn manson. Den handlar om hans liv som barn sen enda till han blev känd. Riktigt bra va de faktiskt. Kunde inte slita mig. Den långa vägen ut ur helvetet heter de. Kan varmt rekomendera den. Han har humor kan jag ju berätta:)

Nu sitter jag i sängen med datorn i mitt knä. Har kommit på att jag skriver alltid bättre när jag sitter i sängen istället för vid skrivbordet. Jag kanske bara ska sitta här i fortsättningen. :) Fast då hade jag iochförsig aldrig lämnat sängen:) hihi.

Idag snackade jag också med Björn. En kompis till.. alla? hehe, iallafall. Hörde om han kunde skaffa jobb till mig och de hoppas jag verkligen på. Vill ha en inkomst så jag kan flytta. Älskar mig familj, men jag vill bo själv känner jag. Är redo för de nu. Fast de skulle vara härligt att bo hemma alltid? Njaa, kanske inte alltid. Bara lite;)

Nu sitter jag här och är riktigt uttråkad. Jag vill åka till Bakken, Tivoli eller liseberg! Fan va roligt de hade varit!

VARFÖR KAN JAG ALDRIG LÄGGA UPP BILDER?! Fuck blogg.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0