Underbar morgon!

God morgon allihopa!

Idag vaknade jag jätte tidigt, hade glömt att rulla ner i fönstret så solen bara sken in nu i morse. Jätte härlig morgon. Tror minsann att jag ska glömma att rulla ner mer ofta, de var ju jätte skönt att vakna upp med solen:)

Iallafall, jag fick ha mina flingor ifred.Denna morgonen.. Sen berättade mamma att jag får en ny kamera idag!:D woho! Hur underbart är inte de då! Ska åka in med Micke nu i eftermiddag och köpa den. Där fanns massor av roligheter på den. Smile-funktion, då tar kameran bild automatiskt när personen ler:)
De var en touch också så, vet egentligen inte vad de ska bara bra för. Meeen de är en kamera! woho! Nu ska jag ta foto på allt! Har längtat efter detta hur länge som helst!

Pussar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0