tidigt kväll

Då har vi kollat färdigt på filmen. De va jätte mysigt, vi satt på golvet och kollade, lite hårt med de funkade.

Nu känner jag mig lite såhär sjuk. Ni vet när man börjar känna i kroppen att feber är pågång. Man känner sig tung i huvudet och huden blir jätte känslig och hela kroppen sticks. Jätte jobbigt. Hoppas att de bara är för att jag är trött. Vill verkligen inte bli sjuk nu till helgen. Men de vore väl jävligt typiskt, de blir man alltid. Man blir aldrig sjuk mitt i veckan. Usch.

Kollade på de senaste avsnittet av G´s to Gents innan. AAH, de är bara 4 kvar och de börjar verkligen bli jätte spännande. Vet ju att jag håller på att Blue ska vinna. Han är så het. Och lång;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0