Otroligt varmt ute

Vaknade för någon timme sen och var otroligt trött, jag åt frukost, tog frisk luft, men blev inte piggare för de. Nu har jag sovit en halvtimme, känner mig lite piggare, men de är inte mycke. Undra om jag sover för mycke eller för lite. Önskar att jag var en morgon människa. Men de är jag verkligen inte, jag fungerar inte som jag ska förrens vid 1 tiden. Riktigt jobbigt.

Va ute för att kolla hur varmt de var ute precis för att se om jag kunde ha shorts på sig, och ja, de kan jag!:) Jävlar de va varmt. Ganska skönt faktiskt. Ska hitta ett par snygga shorts och sen ska jag ner till stan ocj möta Johnny. Vi bestämmer alltid att vi ska hitta på något men de blir aldrig av, så jag tänkte ta honom nu när han är i stan:)

Sen ska vi baka en tårta till lillasyster som fyller 2 år på söndag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0