Ny kamera!

Då kom vi precis hem. Köpte min nya kamera idag!:) Den är jätte fin, ska bara sätta den på laddning sen är jag igång med att fota:)
Vi gick en runda där inne också på Center Syd och kollade kläder. Men de fanns ingenting jag gillade. Tycker inte om alla tantfärger och massa blommer på kläderna. Usch nej, jag gillar starka färger.
Köpte en skriva till mamma också, de är någon "grupp" med 3 brödrar som är präster. De lät helt okej, de är kyrkomusik men mamma gillar ju sånt så:) Hon blev glad:)
Sen massa böcker till lillasyster så hon kan lära sig färger och former:) 2 filmer till lillebror med Pokemon:)

De har varit en härlig förmiddag faktiskt. Hoppas dagen förtsätter såhär:)
Men de är alldeles för varmt för jeans märkte jag! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0