Mysig morgon med fortfarande ingen frukost

God morgon på er.

Först måste jag ju säga, för att förklara mitt dåliga humör denna morgonen.
Jag somnade kl 5 i natt, hade jätte ont i halsen och de sved i ögat. Så när jag äntligen somnade vid 5 tiden var de fan de mest underbara jag kännt på länge. Men de blev inte länge. Kl 7 ringer en viss Jens som inte har förstått att man inte ringer folk på helgen kl 7! Jag vaknade och kunde inte somna om. Va så arg! Fan .
Jag trodde folk hade förstått att jag är en människa som behöver sova 20 timmar per dygn;)typ..
Och även om han inte visste att jag inte kunnat sova på natten, kom igen.. kl 7?! guuh..

Iallafall, nu är jag över. Sitter och funderar starkt på om jag ska ta mina sista pengar, (verkligen SISTA), och palla min gump ner och handla dedär goda flingorna och tycker så mycke om. Så får jag förmodligen gömma kartongen på rummet så jag får ha mina grejor ifred:D hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0