Morgonmänniska?

God Morgon!

Nej, någo morgonmänniska är jag verkligen inte. Och jag förstår mig inte på de som faktiskt är de. Jag förstår de helt enkelt inte. Men idag drog jag mig ut ur sängen kl 9. Jag måste vända rätt på dygnet igen. De är så lätt att vända på de när man är arbetslös. De första jag gjorde var att dammsuga mitt rum. Haha de låter skumt. Men inatt när jag inte kunde sova så städade jag rummet. Rensade garderoben, vek tvätt. Jag städade tillockmed under sängen. jisses. Sen hoppade jag in i duschen för att vakna till liv lite.
Så nu sitter jag här, precis  lika trött som när jag vaknadet. Mormor är där nere och städar och lillebror kom precis hem från flickvännen. Mamma är och jobbar, jag är sugen på massa gott och sömn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0