Morgon sol och stulna flingor

De är riktigt varmt ute! De är verkligen bikini väder! Iallafall på vår baksida:P Där är de alltid lite mer vindstilla än utanför. Så jag ska se om jag hittar en tidning eller två och sätta mig där ute och se om jag kan få lite färg på min bleka kropp:)
De är helt underbart när sommaren är påväg.

Skulle gå ner i morse och äta frukost, men då är de någon (lillebror) som har ätit mina flingor. MINA flingor! Fan, alltid. De kanske är lite snålt av mig att bli så arg, men resten av flingorna är chokladflingor och sånt skit, hatar de verkligen. De både smakar och luktar spya. Så när jag äntligen köpt flingor till mig själv så äter lillebror upp dem. Är så trött!

Dags för solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0