Monsters vs Aliens

Har precis kommit hem. Varit i Lund sen igår och idag stack jag, min kusin och min lillebror och kollade på Monsters vs Aliens. De var ju en barnfilm, men jääävlar vad tråkig den var. Inte konstigt att både jag och min kusin somnade. Men min lillebror tyckte den va bra och de var huvudsaken:) Men de är alltid lite mysigt att gå på bio.

Nu har jag iallafall kommit hem och ska bara ta de lungt. Solen ville inte riktigt visa sig som den gjorde igår, men de får väl vara okej. För jag kan inte riktigt kontrollera solen;) haha även om jag önskar att jag kunde.

Kommentarer
Postat av: angelica

hahah, den var så bra att vi somna;)

vi får se bättre film nästa gång!

tack för en underbar helg med dig bästa kusin!

2009-04-05 @ 19:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0