Mina ben värker

usch, de har varit mycke idag.
Först gick jag till arbetsförmedlingen, de var inte så farligt som jag trodde. Men han har verkligen förmågan att fråga förmånga frågor. Sen gick jag och kollade om lillasyster va hemma, men de var dem inte. Gick och mötte mamma och alla dagbarnen i trollsjön. De var ganska mysigt. Men jävlar va mycke barn! haha
Sen gick vi hem och då var jag  helt slut så jag kraschade rakt ner i sängen och har sovit i två timmar.
Vaknade precis i tid för Cops:D haha

Mina ben har gjort jätte ont hela dagen. De känna jätte konstigt, jag är fan snart 20, kan ju inte växa fortfarande hoppas jag:P
Nu ska jag kolla på tv, sen ner till affären och handla. Ska kolla på film med lillebror ikväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0