Mardrömmar

God morgon på er.

Vaknade innan och bara skakade. Hade haft en mardröm, men jag kommer inte alls ihåg vad de var. Vet bara att de var inte skoj alls. Hatar att ha mardrömmar. Brukar inte ha de, iallafall inte så att man är så rädd att man skakar när man vaknar upp. Jätte jobbigt.

igår satt jag och kusinen och kollade på film tills vi fick huvudvärk båda två:P haha. En film ni absolut INTE ska se är Blond and blonder , den var bara pinsam. Sen kollade vi på Step up, dansfilm, alltid skoj att se en bra dansfilm. Man blir så sugen på att dansa. Kollade också på I cant be a woman. Den var väl helt okej tycker jag. En lite mysig film. Åt massa godis, morötter och dip. Jätte gott. Men jag tror inte jag kommer äta sånt på ett tag. Blev lite för mycke, men de blir de alltid :)

Iallafall, idag är de lördag och solen skiner. De är jätte varmt och vindstilla. Hade tänkt utnyttja de till max faktiskt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0