Internet är bull

usch vad jag inte alls känner för att sitta framför datorn och nörda. Satte igång den bara för att kolla mina mail så då var de ju lika bra att skriva ett inlägg.

De har varit en underbar dag. Även om jag fick gå upp tidigt för att passa mina småsyskon. Skönt att de tar hand om varandra så jag kan slumra till i soffan;) haha. Sen har jag umgåtts med min lillebror som är 6 år nu. Jätte skoj hade vi. Pratade en massor, mest om spel och star wars. De är hans stora intresse just nu, Star Wars. Gick till netto och handlade en läsk, sen satt vi i gräset och pratade. Han är jävligt smart för att vara 6 år. Blir helt chockad varje gång. Sen städade vi hela nedervåningen. Vi skulle se om vi kunde göra de på 15 min och de gjorde vi också. Vi hade 5 min kvar så då städade vi på baksidan också:) hehe.

Nu sitter jag och fyller mitt enorma musik behov, YEAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0