Ingen god morgon

God morgon på er.

Idag har jag missat massor jag skulle ha gjort och klockan är bara halv 11. Fan. Skulle varit på möte på arbetsförmedlingen men jag kände inte alls för de. De är verkligen så fruktansvärt värdelöst att gå dit. De enda som händer där uppe är att abrbetsledaren står och pratar i 2 timmar och vi andra försöker hålla oss vakna. Vilket är jävligt svårt när man har hör de han står uppe och säger minst 100 gånger förr.
Vill komma på en anledning till att gå upp där. De hjälper inte en med att hitta jobb, jag får inga pengar för att försäkringskassan är så sjukligt sega. Ser ingen mening för de.

Ajja, iallafall så tänkte jag sitta där nere och umgås med mamma, men hon var inte hemma och köket ser ut som kaos. Och de tänker inte jag ta. de får min lillebror ta när de är han som stökat till. Men jag vet gott och väl att jag får ta de sen. Men inte just nu bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0