hemsk morgon

God morgon på er.

Min morgon har varit helt jävla hemsk. Vaknade vid 8 och gick ner för att äta frukost. Va inte beredd på alla barnen som va där nere. Så jag gick ut och tog en cigg för att försöka vakna till liv. De gick inte. Sen ringer de på min mobil, de är arbetsförmedlingen, FAN! Får en jävla utskällning och får reda på att jag ska inbefinna mig på arbetsförmedlingen kl 13.30 för ett personligt möte. Shit, dehär kan fan inte sluta bra.
Men jag känner att jag skiter i de. Jag har ändå tänkt att hoppa av hur länge som helst. Arbetsförmedlingen är bara bullshit. De finns inte en enda anledning till att vara inskriven där. Verkligen.
Nu drar jag mig för att ringa upp där och säga de till honom.
Undra om de är någon som någonsin har sagt till honom att han är alldeles förmycke.

Fuck it, jag börjar plugga istället!

Kommentarer
Postat av: gerardo

hola!! i am in malmo lol :p

2009-04-15 @ 14:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0