God Morgon!:D

God morgon!

Helt underbart väder. Kan inte få nog av solen!
Iallafall, borde äta något men vi har absoult ingenting! Måste nog springa ner till netto och handla, när jag orkar.. haha

Ikväll blir de nog hem till Johnny och grilla och ha de mysigt. Eller så stannar man här och bjuder över tjejerna, och Jens. :) Måste städa där nere först isåfall. Lillebror kommer ju inte att göra de. Ibland blir jag helt galen på honom.
Igår gick jag ner för att låsa dörren, då står han där med sin flickvän och säger hejdå, så säger jag till honom att låsa och släcka när hon gått. Så jag gick och la mig, vaknade till vid 6 och var törstig, så jag gick ner för att ta ett glas vatten. Då är alla, ALLA lampor tända och dörren olåst. Och har stått olåst hela natten. Fan va jag svor. Blir så arg.
Så jag låste dörren, hoppas han har nycklar;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0