16/4-09

oj, glömde helt att skriva i morse:P haha.
Har suttit klistrad vid Sex in the city hela förmiddagen:) Men inget spännande hände i morse ändå så.

I tisdags fyllde lillebror Jim år, de har jag helt glömt bort att skriva. Men där va ingen hemma när jag kom upp där. Får gå upp nu i helgen och säga grattis.
Nu ska jag bara ta de lungt. Kolla färdigt på Sex in the city, sen hoppa in i duschen. De är så skönt att bara ta de lungt.

Shit, de är svårt att skriva nu när jag vet att en viss stalker läser min blogg. Man vill inte skriva för mycke, man vet aldrig. De är jätte jobbigt. Som tur är så har jag tjejkväll imorgon, får nog ha lite tips från tjejerna om hur fan jag ska göra. Jag älskar verkligen att skriva blogg, de är jätte skönt för ens mentala hälsa. Men till vilket pris? De känns som att nu kan jag bara skriva "blublä" typ. Och hur jävla skoj är de att läsa. Jag har endå kommit upp i ett par läsare nu:) Förhoppningsvis inga fler stalkers. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0