dagen innan jul

mitt internet har gått i strejk igen, så nu sitter jag vid mammas lilla pyttelilla dator 10"widescreen blabla. haha den är mini och jobbig att skriva på. Men jag ska försöka.
är färdig med all jag ska ha gjort tills i morgon. Vi ska ha julfrukost i morgon när vi vaknar med varma bullar, levande ljus och massa gott:D de är mysigt. Om inte allt hade kännts så ensamt.
Jag gör så gott jag kan med de lilla jag har. Men saknaden efter honom är fortfarande stor. Vrid tillbaka tiden någon.
 Imorgon jul, de kommer bli intressant, Firar den i Lund hos moster. jisses, de kommer sluta i en underbar katastrof, meeen när gör de inte de i denna familjen;) Önskar att du var här hos mig<3
God jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0